niedziela, 4 kwietnia 2010

kosmetyki


Carlo di Roma - PURE - Lipstick
Jestem zachwycona nowymi pomadkami, które sobie zakupiłam, Carlo di Roma Pure. Nabyłam trzy kolory- plum sparkle, redwood, golden sand. Chyba nawet jakiś kolor wybiorę dla mojej Mamy, niech i ona się ucieszy odrobiną luksusu. Z tego co zdołałam się dowiedzieć, to pomadki tej marki są również do kupienia w Polsce w cenie około 40 zł.


Nowe dezodoranty GARNIER MINERAL , postanowiłam wypróbować i ja. Jak na razie powiem, że jestem bardzo zadowolona. Podoba mi się zapach i to uczucie lekkości, nie lubię gdy antyperspiranty oklejają skórę grubą warstwą talku. Ostatecznie, gdybym chciała użyć talku, to właśnie to bym uczyniła. Na szczęście te dezodoranty są inne. Polecam. Oczywiście i w Polsce można nabyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz